Find out how to earn more!

2012 m. liepos 26 d., ketvirtadienis

marcuschurchill188@yahoo.co.uk



Sveiki draugs,

Es esmu Dr Markuss Čērčils vadītājs grāmatvedības revīzijas departamenta banku no One Cabot Square, London E14 4QJ Anglijā šeit (Credit Suisse banku). Es rakstu jums par uzņēmējdarbības priekšlikumu, kas būs par milzīgu labumu gan no mums. Manā departamentā, kas ir tās vadītājs Greater London Regional Office, es atklāju summu £ 16,5 miljoni (Sešpadsmit miljoni pieci simti tūkstoši sterliņu mārciņa) veido kontā, kas pieder pie viena no mūsu ārvalstu klientiem Late Biznesa Mogul Mr Moises Saba Masri miljardiera vienu, ebrejs no Meksikas, ka bija cietis no helikoptera avārijas šī gada sākumā, nogalinot viņu un ģimenes locekļiem. Saba bija 46 gadus vecs.
Arī cirtējs laikā crash bija viņa sieva, viņu dēls Avraham (Alberts) un viņa meita-in-likums. Pilots bija miris.

Gada sazinoties jums izvēle ir modinājusi no ģeogrāfiska rakstura no tā, kur tu dzīvo, jo sevišķi saistībā ar jutību darījuma un konfidencialitāti šeit. Tagad mūsu banka ir gaida jebkuru no radiniekiem nāk-up uz prasību, bet nevienam nav darīts, ka. Man personīgi ir bijis neveiksmīgs atrast radinieki, es cenšos savu piekrišanu iepazīstināt jūs kā tuvāko radinieku / Vai saņēmējam uz mirušā lai šī konta ieņēmumi novērtēti £ 16,5 miljoni sterliņu mārciņās var maksāt jums.

Tas tiks izmaksāti vai dalīta minētajās procentus, 60% man un 40% ar jums. Man ir nodrošināti visi nepieciešamie juridiskie dokumenti, kas var tikt izmantoti, lai pamatotu šo apgalvojumu mēs veidošanā. Viss man ir nepieciešams, ir aizpildīt jūsu vārdiem, lai dokumentus un legalizētu to tiesa šeit, lai pierādītu, jūs kā likumīgās saņēmēja.
Viss, ko es nepieciešama, tagad ir jūsu godīgu sadarbību, konfidencialitāti un Trust, lai ļautu mums redzēt šo transakciju caur.
I garantija jums, ka tas tiks izpildīts saskaņā ar likumīgu vienošanos, kas pasargās Jūs no jebkura pārkāpjot likumu.

Lūdzu, sniedziet man šādi, jo mums ir 7 dienas, lai palaist to caur.
Tas ir ļoti steidzami LŪDZU - Atbildēt ar šo e-pasta adresi; marcuschurchill188@yahoo.co.uk.

1. Pilns nosaukums:
2. Jūsu Tiešais Mobilā tālruņa numurs:
3. Jūsu kontaktadrese:
Iznākot cauri metodiski meklēt, es nolēmu sazināties ar jums cer, ka jūs atradīsiet šo priekšlikumu interesants. Lūdzu jūsu apstiprinājumu par šo ziņojumu un norādot jūsu intereses, es sniegt Jums vairāk informācijas.
Cenšas, lai man zināt jūsu lēmumu, nevis saglabāt mani gaida.

Pateikties jums, gaidot savu pozitīvu atbildi.

Ar laba vēlējumiem,
Dr Marcus Čērčils.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą